Threads, Anahtar Kelime Arama Özelliğini Küresel Olarak Genişletiyor

Threads, Anahtar Kelime Arama Özelliğini Küresel Olarak Genişletiyor

Instagram’ın Twitter ve X’e rakip sosyal medya uygulaması Threads, anahtar kelime arama özelliğini daha geniş bir kullanıcı kitlesi için kullanıma sunuyor. İlk olarak Ağustos ayında Avustralya ve Yeni Zelanda’da test edilen bu özellik, Eylül ayında ABD dahil olmak üzere İngilizce ve İspanyolca konuşulan birçok ülkede kullanıma sunuldu. Instagram Başkanı Adam Mosseri’ye göre, artık anahtar kelime araması “tüm dillerde desteklenecek.”

Bu genişleme, yaklaşık 100 milyon aylık kullanıcısıyla Threads’i daha küresel bir ölçekte kullanışlı hale getirecek. Aynı zamanda, Threads’in Avrupa Birliği’nde kullanıma sunulma ihtimalinin ardından geldi. Wall Street Journal, uygulamanın AB’de yakında piyasaya sürülebileceğini ve kullanıcıların hesap oluşturmadan gönderilere erişim sağlayan bir görüntüleme modunu başlatabileceğini bildirdi.

Threads ekibi, kullanıcı geri bildirimlerine hızla yanıt vererek uygulamayı sürekli olarak geliştiriyor. Bu güncelleme, özellikle popüler arama terimlerini ve konularını içeren kullanıcı taleplerine yanıt olarak geliyor. Ayrıca, Threads’in gelecekte kullanıcı deneyimini daha da artırmayı planladığı özellikler arasında kronolojik takip akışı, web uygulaması, anketler, GIF’ler, hashtag desteği ve bir geliştirici API’si bulunuyor.

Meta CEO’su Mark Zuckerberg, Threads’in potansiyeline güvendiğini ve birkaç yıl içinde Meta’nın bir milyar kullanıcılı bir uygulaması olabileceğini belirtti. Ancak, Threads’in henüz tüm pazarlarda mevcut olmaması büyüme potansiyelini sınırlayabilir. Threads, şu anda X’in 550 milyon aylık aktif kullanıcısına kıyasla daha küçük bir kullanıcı tabanına sahip. Ancak uygulamanın hızla gelişen özellikleri ve global genişlemesi, bu dengenin değişebileceğine işaret ediyor.